Kaksplus.fi


lauantai 17. kesäkuuta 2017

Kelpaisko yks ihan tavallinen

Mun lempipostaukset blogeissa on kuulumispostaukset. Semmoset ihan yksinkertaset, missä kerrotaan kuulumisia ja läpistään suoraan sanottuna turhaa paskaa. Tiiättekö vähän niinkun naistenlehdet tai baarissa vessanseinä. Voi lukea sen kummemmin ajattelematta ja saat palasen toisesta tyypistä. Mutta tiiättekö. Niitä on ihan julmetun vaikea löytää nykypäivänä. Kaikki kirjottaa ties mistä ajankohtaisista aiheista ja ilmiöistä kun mä tuijotan sitä vessan seinää ja mietin että mikä hiton fitsketspinneri tai että miks Addun kolmiraitaverkkaireilla on joku idioottimainen kutsumanimi. NE ON HOUSUT. 

Mut koska multa on kysytty nyt Snapissa paristi että mitä ihmettä meille oikeen kuuluu ja mihin ollaan kadottu, niin olkaa hyvä; paska tylsä ja tavallinen kuulumispostaus!

Mä olen ollut nyt noin kolmekuukautta töissä. Se on raikastanut mun ajatuksia, tuonut virtaa mutta myös sitä väsymystä. Arki on mennyt aivan päälaelleen kun elämä on yhtäkkiä aikatauluja ja sopimuksia. Kuskataan tyttöjä ja sovitaan vuoroja. Mä olen oikeestaan ollut tämän kolmekuukautta aivan rikki, mutta pikkuhiljaa kroppa ja pää on tottunut ja oon saanut kiinni taas kaikesta. Tiedättehän te, aina pitäis ylisuorittaa. 




Tyttöjen päiväkoti on ihana, ja heillä on kuukaudessa kymmenen hoitopäivää. Ne ovat riittäneet loistavasti kun mun työtunteja viikossa on kaksikymmentä. Viimeviikolla meillä olikin vasu-keskustelut ja vaikkei kovin tutuiksi olla vielä tultukkaan niin mulla jäi tosi kiva fiilis. Arvot ja kasvatus menee hyvin yhteen kotona ja hoidossa, 

Kotona ollaan saatu pihalle eilen vihdoin hiekkalaatikko. Alkukesä ollaan kokkailtu vanhassa kukkapenkissä joten tää oli superkiva uutuus! Mulla oli myös hyvin suuret suunnitelmat istustusten kanssa, mutta ne nyt vähän jäi. Ehkä ensikesänä. 





Nyt sitten vaan nautitaan kesästä, vaikka se näyttää omalta osaltani erittäin työntäyteiseltä.. Toivottavasti jotain kivaa päästään silti puuhaamaan perheenkesken. Ainakin Korkeasaari ja Lintsi ois kiikarissa, mihinhän muualle alle nelivuotiaiden kanssa kannattais suunnata?



2 kommenttia :

  1. Mulla on sellainen kokemus, että meidän arki ei kiinnosta. Tosi vähän tulee lukijoita kuulumispoatauksiin. Ehkä taas rohkaistun kirjoittamaan niitäkin.

    VastaaPoista
  2. Itekin tykkään lukea arkisia juttuja ja lisäksi sellaisia aihepostauksia mitkä kiinnostaa just sillä hetkellä itseä. Koittakaahan myös nauttia ja rentoutua kesällä <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...