Kaksplus.fi


torstai 23. helmikuuta 2017

Näihin luotan arkena.

Olen käyttänyt kosmetiikka tuotteita aina suhteessa vähän, mutta kaapit ovat silti pursunneet ties millaisia tököttejä. Alkuvuodesta karsin kynsilakka määrän kolmestakymmenestä alle kymmeneen ja peruutin tilaukseni Betteboxille. Tykkäsin joka kuukausi ilmestyvästä kosmetikkalaatikosta, mutta kun kuukausittain kaapit vain täyttyivät eikä purnukat tyhjentyneet, päätin että saa riittää. Vähemmän on enemmän taitaa toimia tässäkin suhteessa. En voi vieläkään sanoa löytäneeni niitä luottotuotteita, mutta nämä seuraavat purnukat ovat tainbneet tulla jäädäkseen.

Kaappeja olenkin pikkuhiljaa tyhjentänyt ystävilleni. Vahinko kiertämään :D 

En hyödy linkkien klikkailusta, laitoin ne vaan helpottamaan teitä jos haluatte tutustua enemmän tuotteeseen/Inc-listaan tms.




Olen vuosia vannonut CLEAN-tuoksujen nimeen. Ihanan raikkaita perustuoksuja, sopivat pienten lasten lähettyville ja arkikäyttöön. Nyt kuitenkin kun sain kevään Indiedaysin inspiraatio-päiviltä tämän BOSSin THE SCENT uutuuden on tämä jäänyt käyttöön arkeenkin. Ihana!


Mun arkimeikki on tosi simppeli. Lähden ovesta ulos yleensä vain pohja ja kulmat kunnossa, muut hoidan myöhemmin jos on tarvis. Tää kulmapaletti Dermosililta on ollut ihan huippu! Toimii myös korostuksissa ja varjostuksissa. Tämä on tullut myös BETTEBOXin mukana, muttei enää minulle vaan sain tämän ystävältä joka ei sitä tarvinnut luotto kulmakynänsä ohelle.

Meikkivoide, Lumenen BLUR, ei ole mulla ollut vielä kauaa käytössä mutta on jo näillä kokeiluilla ihan huippu! Tämän ostin itseasiassa Facebookin Äityleiden suosituksesta, jotain hyvää siis senkin ryhmän seurauksessa.. Ehdoton plussa helppo levittyvyys ja pieni aurinkosuoja!


Foreverin propolis ja tämä LVn jalkavoide on mun kuivan ihon pelastaja. Ensimmäinen on ihana perusvoide KAIKKEEN. Mun iho on todella hyvässä kunnossa, mutta mulle ja tytöille tulee talvisin kuivia läsikiä yksittäisesti ja tää on toimivin apu niihin. LVn jalkavoide on tainnut tulla myös joskus Betteboxista, ja tätä oon aina ostanut lisää. Toimii myös käsiin jotka kirvelevät kuivuudesta.


Näillä tuotteilla arjesta tulee edes vähän helpompaa! Löytyikö samoja lemppareita tai oisko suositella vaikka just se paras ripsiväri? 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...