Kaksplus.fi


tiistai 14. huhtikuuta 2015

Mummolassa

Tälläkertaa luvassa ois ihan perus kuulumisjuttuja, vaikkei mitään kuulukkaan. Mä olen ollut nyt parin viikon aikana enemmän ja vähemmän kipeänä, joten viikonloppuna karattiin Lumin kanssa mun äidin luo päiväksi hoitoon. Samalla annettiin kotiin myös vähän omaa aikaa, isi pääsi ajamaan ekat ajot moottoripyörällä. Kyllä se arki rullaa keveästi kun toinen pääsee karkuun murjottavaa ja kipeää vaimoa ;)

Täälä pääkaupunkiseudulla alkaa olemaan jo kevät. Käytiin pienellä kävelyllä ja nautittiin auringosta. Lumin mahtavat posketkin taisivat saada hieman väriä. Korkattiin myös trampoliini, vaikka siinä taisi tulla jo hieman hätä.

Perjantaina meillä tuli täyteen myös puolitoista vuotta! Aika on hurahtanut vikkelämpää kuin osaisi kuvitella. Lumi höpöttää päiväpäivältä enemmän, ja mulla on kiva video pätkä teille jemmassa oottamassa julkaisua. Neidiltä luonnistuu jo parin sanan lauseet ('isi ei oo', 'ei oo kuumaa' 'äiti auttaa') ja aika tarkkana saa olla mitä itse suustaan päästää.

Tänään uskaltauduttiin jo muskariin. Tänä keväänä on takana jo kolme selätettyä flunssaa, mutta nyt olen saanut ikävät supistuskivut tilalle kun vihdoin nenä alkaa parantua niistämisestä. Toivotaan ettei pikkukaveri ihan vielä halua kolosestaan ulkomaailmaan, mutta palaillaan itse raskauskuulumisiin perjantaina kun oon käynyt neuvolassa.







2 kommenttia :

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...