Kaksplus.fi


tiistai 30. joulukuuta 2014

the more, the merrier

Joulu on nyt juhlittu, vaikka myönnettäköön että tätä naputellessa vieressä on aikamoinen kasa juuri uunista tulleita joulutorttuja. Mä en ole niinkään jouluruokiehn (paitsi torttujen) ystävä joten överit jäi pyhinä väliin, nautin niistä siis nyt, tapani mukaan myöhässä.

Vietettiin joulu tänävuonna lähes samalla kaavalla kuin viimeksi. Erona tietysi se että minä olen palannut töihin ja  olin esimerkiksi aattona aamun töissä, sekä livahdinpas ahkeroimaan myös loppuviikostakin. Aatonaatto meni minun ätini luona, kun taas itse aattoilta anopilla. Meidän ei siis tälläkään kertaa tarvinnut järkkäillä, luojan kiitos, kotona mitään. Toki meiltä löytyi kalaa leivänpäälle sekä glökiä torttujen kaveriksi.
Lumia muistettiin kivoilla paketeilla joista kuoriutui vaatteita, lakanaa, kirjoja sekä muutama lelu. Onneksi pyyntöni oli kuultu eikä lahjavuori ollut älytön vaan saatiin vain tarpeellista ja sitäkin inhimillisesti. Minua muistettiin myös lämmikkeillä ja asusteilla sekä muutamalla kolikolla, niistä vilautan muutamaa myöhemmin.



Voiko jo ensijouluna sanoa että meillä on perinteitä? Toivottavasti.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...