Kaksplus.fi


maanantai 10. marraskuuta 2014

Vähän surkeampi avopuoliso ja joulufiilistelyt

Mun lukulista täyttyy mitä ihanemmista isänpäivä brunsseista, kakkukahveista ja lahjoista. Kauniita kortteja ja viimeisenpäälle mietityt kokonaisuudet, mieleenm tulee joulu. Meillä isänpäivä oli tälläkertaa päivä muiden joukossa. Olin nimittäin jo suunnitellut päiväni täyteen ohjelmaa, koska tuon toisen puoliskon ei pitänyt olla edes kotona. Pieni flunssa jätti hänet kuitenkin kotiin, joten minä livahdin sunnuntai aamupäivästä Elmamessuille silittämään ja lässyttämään Alpakoille.



Tarkennetaan nyt vielä, että messuilla pyörittiin oikeastaan Outlet puolella, ja aika hyvin saatiin virta riittämään myös eri ruokakojuihin. Ensiksi mainitussa tein kivan löydön Lumenen pisteeltä, johon juuri saavuttuamme tuli voimaan -50% ale kaikesta, jo valmiiksi alennetuista hinnoista. Yritin kuitenkin hillitä itseni ja kaksi tuotetta lähti mukaan, vain ne mitkä oli meikkipussista päässeet loppumaan. Ruokapuolelta nappasin matkaan isänpäivälahjan, ai miten niin mattimyöhänen!



Illemmalla käytiin vielä ystävien luona saunomassa. Tai no pojat saunoi, me tyttöjen kanssa leikittiin. Mä en malta odottaa että saadaan lisää vauvoja meidän lähipiiriin, onneksi seuraava tulee jo helmikuussa! Liviltä tuli sopivasti myös Vain Elämää uusintoja. Oon aikasemmat kaudet katsonut vain valikoidusti kiinnostavan tyypin jakson tullessa. Pakko muuten kertoa tästä kaudesta yksi juttu, saatte vähän nauraa meikäläiselle. Jenni Vartiainen veti Edelmannin kappaleen "Sinä olet aurinko". Minähän sitten vedon aikana hetken kappaleen nimeä mietittyä laukaisin ilmoille että "Oon aina luullut tän olevan 'Piharatamo' kun se hokeekin sitä koko kertsin" Heh, Piharatamo ja ihana valo, ihan sama!



Joulua aletaan fiilistellä jo hirveän aikasin. Mä en aijemmin oo ollut mikään jouluihminen, mutta nyt Lumin syntymän jälkeen musta on kivba laittaa vähän kotia jouluisemmaksi. Meillä se tarkoittaa tänävuonna kynttilöitä, huopia, tähtiä ja ehkä tonttua lipaston päällä, mutta pienestä on hyvä aloittaa! Miten te suhtaudutte jouluun, joko valot on ikkunassa? 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...