Kaksplus.fi


lauantai 29. marraskuuta 2014

Ihana lauantai.

Moi söpöläiset! Blogissa on vallinnut pieni hiljaisuus, kiitos alkuviikon kiireiden ja pienen sairastelun. Tänään päästiin kuitenkin taas nauttimaan elämisestä ja tuntuu että oon ehtinyt päivän aikana enemmän kuin viitenä viimepäivänä yhteensä!
Maanantaina saatiin mun ihana iskosisko Kemistä tänne ihmistenilmoille. Extempore-reissut on parhaita vaikka itse en ollu sitä suorittamassa, onneks oli just alkuviikosta pari vaparia. Mentiin porukalla mun äidille yöksi, josta me sitten tiistai aamuna Lumin kanssa hipsittiin tunnollisesti vesisateessa muskariin.

Tänään lähdettiinkin heti aamutouhujen jälkeen ystävän luo kahville. Lumi on alkanut jännäämään hirveesti miespuolisia henkilöitä, ja ekat puoltuntia menikin mun sylissä ihmetellen. Isäntä ei ois saanu suutansa avata ilman että Lumin pää oli mun kainalon suojassa. Raukka pieni, ehkä jossain vaiheessa helpottaa. Aamupalaks tuli nautittua ihan liian monta konvehtia ja kerrankin siedettävästi kahvia. Kiitsa Anski! Meidän piti hyödyntää myös pihan keinut mutta tullessa lumisade yllätti ja lähtiessä olikin jo kiire bussiin, oli nimittäin pakko päästä kirpparille!


Kirpparilta löytyi meille vetoketjulliset talvirukkaset. Ihan hävettää kun oon vieny noita vetskarittomia tonne päiväkotiin, on pikkusen hankala saada tolle säheltäjälle meinaan päälle! Vielä ois hakusessa se villahaalari, ei kellään ois ylimääräsenä kokoa 80 tai 86? Ylläoleva Marimekon kisusetti lähti myös matkaan yhteensä neljällä eurolla! Kuva vähän vääristää eikä oo ollenkaan nukkanen tai haalistunut. Tää on meille jo aivan liian pieni, mutta eräs tänään kastejuhlaa viettävä prinsessa (tai ainakin äiti) ilahtuu tästä varmasti.

Kotiintullessa pikkumimmi siirty rattaista pinnikseen päikkäreille. Mä väsäsin viidessä minuutissa karjalanpaistin uuniin ja nautin omasta ajasta. Eli syön eiliseltä jääneitä karkkeja ja yritän saada blogi-lukulistaa karsittua. Ihan hävettää kun en oo päässy lukemaan teijän juttuja, mutta kännykällä on niin tylsä kun ei nää kuvia kunnolla että pakko aina odottaa koneelle pääsyä. Eräs mun ystävä on selvästi ajatustenlukija! Oon haaveillu Ikea-reissusta jo monta viikkoa ja tänään mainitsin siitä ääneen mun lempparitytyjen Whatsup-ryhmässä. Ja samassa tämä alussa mainittu toveri ehdottaa käyntiä! JES. Ostoslistalla on ainakin miljoona kynttilää ja ehkä salaa joku huopa.

Otin itteäni muuten vihdoin niskasta kiinni ja nyt mulla on maanantaina kampaaja-aika! Leikkausta tiedossa, mutten yhtään tiedä mitä. Tiedän vaan että tästä katastrofista on päästävä, keinolla millä hyvänsä! Päällä on muuten uus lempparineule Kappahlista. En muistakaan koska on tullu ostettua mitään itelle muutakun sukkia ja alushousuja.



Isoin onni lauantaisin on eiliseltä jääneet namit. Kippo on muuten tyhjä nyt.



Mitä teijän lauantaihin kuuluu? 

1 kommentti :

  1. Muutama vuosi takaperin sulla oli semmonen polkkatukka(?), se oli tosi kiva!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...