Kaksplus.fi


maanantai 20. lokakuuta 2014

Ylläri postiluukusta.



Kuinka moni on kuullut Livboxista? Mä olen aijemmin ollut aikakausilehti-friikki, mutta kun eräs ystäväni sai minut innostumaan hiljattain tästä jäi lehdet tilaamatta. Livbox on kuukausittain postiluukusta tipahtava kauneuspaketti, joka sisältää 4-6 tuotetta. Tuotteet tulevat yllätyksenä ja ne voivat olla mitä vaan kauneudenhoitoon liittyvää. Joka erässä on oma teema, ja tämän kuun oli ajankohtaisesti "Roosanauha". Ihanat pinkit tuotteet oli pakattu mustaan hötöön ja vaalenapunaiseen silkkipaperiin.

Itse ainakin myönnän tehneeni aikamoisia hutiostoja peilikaappiin. Varsinkin työssäkäyvänä äitinä tämä on ihana piriste, sekä helpottaa uusien luottotuotteiden löytämistä. . Viime paketistakin paljastui juuri sopivasti kasvovoide loppuneen tilalle, sekä hiusöljy tulevien pakkasten aiheuttamien vaurioiden hoitoon. Tuotteet ovat juuri sopivan kokoisia ja lähipiiristä löytyy varmasti tarvitsija jos jokin ei itseä miellytä. Mulle on tipahtanut luukusta vasta ensimmäinen  boksi, jonka kaikki tuotteet on olleet niin hittejä että ainakin nuo yllämainitsemat voide ja öljy saavat jatkossakin muuttaa meille.

Mitä ootte mieltä? Onhan  tää vähän huuhaata, mutta niiin kivaa. Mä oottelen jo innoissani seuraavaa boxia. TÄÄLTÄ pääsette kurkkimaan aijempien kuukausin sisältöä tarkemmin, sekä vaikka tilaamaan omanne, suosittelen!


6 kommenttia :

  1. Mullekin kelpais! Harmi että noita paketteja toimiteta ulkomaille :/

    VastaaPoista
  2. Tuliks toi sulla iha himaa asti? Mä olin jo tilaamassa mut sit mietin et ei toi mistää postiluukust mahu vai mahtuuko? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli, mutta meillä on postilaatikko josta se mahtui ineen! Ystävän piti mielestäni hakea postista kun ei ollut kotona postin tulon aikana.

      Poista
  3. Oon joskus testannut, oli ihan kivoja juttuja mutta lopetin n. 6kk jälkeen koska kaikki ei ehtinyt käyttää/ edes tutustua niihin kun uus paketti jo tuli :D oli pakko ottaa aikalisä.... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä mietin kanssa et jos tulee peräkkäisissä paketeissa vaikka muutamat kasvorasvat niin kyllähän ne kertyy. Onneksi paketti on helppo perua ja halutessa tilata uusiksi :)

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...