Kaksplus.fi


perjantai 17. lokakuuta 2014

Kuluneelta viikolta.

Taas se tapahtui. Kylmyys yllätti. Minä, joka yleensä haaveilen talvitakeista elokuussa kuljen vieläkin ulkona bleiseri niskassa. Huomen aamulla kipun vintille ja haen villakangastakit käyttöön! Onneksi yksi tuli hommattua kuukausi takaperin kirppikseltä, se lojuu onneksi varana naulakossa.

Tänään oli mitä mahtavin sää. Ensin ihastelin sitä lentokentän polttoaineesta sumuisten ikkunoiden läpi kahdeksan tuntia ja sitten kotoa käsin silmät ristissä. Ei nää aamu neljän herätykset oo ihan vielä mun juttuni, vaikka kofeiini annokset huitelee päivässä viikon enimmäismäärän suosituksia. Kaiken lisäksi Lumi heräsi tänään kello 04.15. Ei siinä mitään, mähän olin jo ollut vartin hereillä, mutta kyllä hävetti lähteä töihin ja patistaa N hereille. Jänistin ja luistin herättämisestä nostamalla Lumin takaisin pinnikseen ja kirjoja perään. Paska mutsi ilmoittautuu, mutta sielä se oli tyytyväisenä vielä puolisentuntia lueskellut yksinään mun lähdön jälkeen.




Jos mä saisin päättää, olisi aina syksy. Syksyn tuoksu ja raikasilma päihittää kesän helteet satanolla. Tai sitten oon katkeroitunut viimekesästä, kun Lumi oli niin pieni että piti suojautua auringonpaisteelta..

Huomena vietetään Lumin serkun syntymäpäiväjuhlia. Haluaisin myös hirveästi iLoveme-messuille mutta aikataulu taitaa olla niin tiukka että joudun jättämään tapahtuman jo toistamiseen väliin. Viimevuonna oltiin Lumin kanssa vielä Kättärillä, miten aika on mennyt näin!

Ihanaa viikonloppua! Mun on pakko painua suihkun kautta pehkuihin, jos toi prinsessa meinaa huomennakin nousta ennen kukonlaulua..

1 kommentti :

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...