Kaksplus.fi


maanantai 1. syyskuuta 2014

Asioista ja niiden vierestä

Hei vaan kaikki! Mulla ei ole tänään oikeestaan mitään punaista lankaa, kunhan tulin höpöttelemään. Viimeviikko tuntui ihan todella kiireiseltä. Tein aika paljon töitä ja samalla sain nauttia vähän lapsivapaasta. Lauantaina kävin extempore väsäämässä parille häävieraalle kampaukset ja loppupäivä menikin kaappien läpi käymisessä. Nimittäin yhtä ekstempore kuin tukkakeikkakin, ilmaantui mahdollisuus päästä myymään kirpputorille! Nyt miljoonaa rättiä kiöyhempänä mutta sitäkin helpottuneenpana on aika saada vaatekaappi pysymään siistinä ja simppelinä! Oon vuosien saatossa onneksi oppinut että vähemmän on enemmän, ja ostankin nykyään mielummin vähän kalliimmalla yhden ihanan kun seitsemän ihankivaa halvalla.

Lumista joku ehtikin jo kysellä kommentiilootan puolella. Kyllä neiti vielä täälä touhuaa, ei vaan oo oikeestaan ollut mitään tähdellistä kerrottavaa. Ihan yhtä valloittava ja ihana on kuin viimeiset kymmenenkuukautta. Pikkuhiljaa aletaan siirtyä vauvasta taaperoksi joka näkyy meillä omana tahtona ja olemattomilla päiväunilla. Hampaita on kolmessaviikossa tupsahtanut 3, loppuja odotellessa vaikka kovin kivuttomasti on tää prosessi meillä käynyt.

Päiväkoti odottelee kahdenviikon päässä, mun töihin paluu kuukauden päässä (apua) ja neidin synttärijuhlat reilun kuukauden päässä. Vielä ei jännitä, kysykääpä syyskuun paremmallapuolella uudestaan..


Vaikka se mun oma kamerakin sanoi poks, oon onneks saanu muutamat jutut ikuistettua ton kanssaeläjän järkkärillä. Mua vaan ahdistaa koska en osaa käyttää sitä ja pienen lapsen kanssa mulla ei oo aikaa opetella. Mulla on reilu viikon päästä syntymäpäivä, enkö oiskin etuoikeutettu ostamaan uuden itselleni lahjaksi

Oon kattonut noita peilittömiä minijärkkäreitä vähän sillä silmällä. Olympus taitaa olla tällähetkellä se THE-merkki, mutta löytyyhän niitä muiltakin merkeiltä. Yritin vähän vertailla edellämainitun sekä Nikonin ja Canonin objetkiivi-valikoimaa, mutta aika suppeita ne kaikilla on noihin mineihin.

Millä te kuvaatte, suositelkaa jotain!

Nyt mun on pakko lakaa tekemään kotijuttuja, ennen kun toi pieni enkeli tuolta heräilee. Pyykit, tiskit, pölyt.HUOH. Päiväunet kuuloistais miljoona kertaa paremmalta..


8 kommenttia :

  1. Päiväunet maistuis täälläkin. Eipä vain tahdo keretä. Tai ehkä kerkeäisi, mutta sitten jää muut asiat tekemättä... ja mua ahdistaa, jos keittiö on murusten vallassa puhumattakaan siitä, että muruspolku kulkee olohuoneeseen ja risteilee sieltä kaikkialle... :D No, urakka ei nyt aivan hirvittävä ollut ja nytpä se on tehty, eli voin rauhassa hengailla vielä hetken koneella ja ryhtyä sitten ruuanlaittoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muakin ahdistaa muruspolku (joka on tosin vielä itseaiheutettua), varsinkin jos oon käyttänyt siivousajan koneella. Miten sitä repeäisi kahteenpaikkaan samaan aikaan"!

      Poista
  2. En mä nyt tiedä, onko noi mun kuvat mistään maailman laadukkaimmasta päästä, mutta tykkään silti sikkenä mun kamerasta! Se vaan on niin ihanan kompakti ja kevyt :-) Sonyn nex-3n siis :-)

    VastaaPoista
  3. Onneks sain muualta apua niin pääsit tyttöjen hiuksia laittaa. Oikein nätteinä olivat. :-)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Se on mun maman neuloma! :) Kiitsa!

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...