Kaksplus.fi


perjantai 1. elokuuta 2014

Tästä päivästä.

Harvoin ehdin avata iltaisin meidän päivän tapahtumia, mutta koska isäntä lähti tänään jo aamusta ajelemaan moottoripyörällä kohti Ahvenanmaata pitää tilaisuus käyttää hyväksi.

Aamulla mulla iski paniikki, koska meidän kotia täyttää tällähetkellä aivan totaalinen kaaos. Poissaolomme aikana täälä on (taas) pieni kodin uudistus proggis meneillään ja lattiasta on pitänyt vedellä irti niin listaa kuin "tääeimuutenirtootästäikinä"-nimistä liimaa. Ei muuten sillä että oisin itte tehny tikkua ristiin noiden asioiden eteen. :D Yritinpä siinä sitten siivoilla, mutta nyt silmäillessäni asuntoa sohvalta käsin.. Heh, oon tainnut uneksia koko aamun. Vaatekaapin sainkin siivottua, vein mun lemppari tytöille sieltä vähän vaatetta. Operaatio kohti täydellistä vaatekaappia on siis alkanut!


Siivouksen ohella tein aamujumpat ja blogijuttuja joista en meinaa pysyä housuissani. Palaan niihin vielä tuonnenpana, vaikkei tämä nyt kellekkään muille kun mun omalle pienelle pääkopalle (ja blogille) ole maatamullistavaa.
Tajusin just että täälä on vieläkin sotkusta sen takia että mun ihana isihän tuli keskeyttämään mut ja vei meijät autolla hakemaan toverilta kantoliinaa. Oon koko illan solminu erilaisia solmuja ihan ku joku pieni partiolainen!

Meillä piti olla tänään tyttöjen ilta, mutta koska N on poissa niin mä kävin vaan käväsemässä ja viemässä sen vaatekassin. Suoraan sanottuna harmittaa niin pirusti tällä hetkellä olla kotona et söisin kilon suklaata jos ois. Terkkuja siis kaikille supereille sielä! Lumista on muuten tullu koira fani! Ei paljoo pelätä vaikka Mörön tassu on samankokoinen kun pikkuisen pää.



"aiai"

Kotona oltiin vasta seittemän jälkeen ja eipä kauaa ehditty remuta kun pikkulikka hiero silmiään. Vartin se lauleskeli sängyssä ennen kuin äänet hiipu ja kaveri sammu untenmaille. Sainkin aikaa säätää vähän ulkoasua, kun vanha banneri oli tehty vanhalle leveydelle. Mitäs tykkäätte uudesta?

IHANA päivä. Pusuja vielä kaikille <3


(sorit puhelinkuvista!)

6 kommenttia :

  1. Hih, tuossa vikassa kuvassa Lumi näyttää ihan Lilianilta sinisine simmuineen. Hauskaa reissua! :) Mekin päästään viikon päästä etelään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin kade teille! Me nautittiin :)

      Poista
  2. Ihana tuo kuva jossa Lumi pitää koiran hännästä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin se on super liikkis, kiitos <3

      Poista
  3. Sä oot kyllä tosi kaunis :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...