Kaksplus.fi


perjantai 22. elokuuta 2014

Syksyn ilot

Syksy tuli niin yllättäen ettei ehtinyt edes kissaa taaskaan sanoa. Meille syksy merkitsee yökkäripäiviä, köllimistä ja aivan liian montaa kuppia lemppari teetä. Kuukauden päästä meillä kuitenkin alkaa arki, joten nautitaan nyt tästä. 
Sadesäällä meinaa välillä tekeminen loppua. Mua ei ainakaan ole tehty sokerista, joten ollaan ulkoiltu ja hengitetty raikasta ilmaa. Hyvillä varusteilla pääsee pitkälle ja suojaankin voi puikahtaa kirpputorille "kun kerran satoi". Lupa shoppailla siis! Tästä viikosta teki erityisen spesiaalin se, että mun sisko tuli Kemistä Helsinkiin ja ollaan saatu nauttia sen seurasta! Vuoden paras juttu!

Eilisiä kirppislöytöjä. Tämä kirja, sekä pari mekkoa Zaralta ja Popilta veroitti mun lompakkoa vitosen. 


Varpaatkin pysyi kuivana Huntereilla, jotka sain ystävän kautta alkuvuodesta. Pitäisi muuten muistaa ostaa aikuisten sateenvarjo.. 



Mä rakastan syksyä. Se on melkein aina jonkun uuden alku. Viimevuonna odotettiin Lumia saapuvaksi, tänä vuonna taas puetaan jakku niskaan ja mennään töihin. Saa nähdä missä tilanteessa ensivuonna ollaan, mitä meidän pään menoksi on tälläkertaa suunniteltu :) 

Nyt mun on pakko ruveta pakkaamaan. Mua odottaa nimittäin mökkiviikonloppu ystävien kanssa. Lumi on ensimmäistä kertaa 2yötä putkeen mun äidin luona. Ja mua surettaa kun tiedän miten hyvin ne pärjää ilman mua, en kestä kun koittaa se aika ettei Lumi enää kaipaa tai tarvitse minua :D 

Miten te vietätte sadesäät?

6 kommenttia :

  1. Mäkin oon ensimmäistä kertaa erossa Lilianista 2 yötä putkeen, kun lähen Kuopioon asti häitä juhlimaan. Mut eiköhän meidän typyt pärjää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienosti taisi molemmat pärjätä :)

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...