Kaksplus.fi


keskiviikko 13. elokuuta 2014

Marilta Lumille

Käväistiin eilen äidin kanssa Jumbossa. Haettiin äidille semmoista pientä laukun sisälle laitettavaa kassia, johon mahtuisi avaimet ja lompakot sun muut. Pointtina se että kun tahtoo nopeasti vaihtaakkin asuun sopivampaan laukkuun, tarvitsee vain pussukka siirtää laukusta toiseen ja tärkeät tavarat siirtyy näppärästi. Mulla esim jää matkakortti aina johonkin pikkutaskuun ja sekös pysäkillä kismittää! Mun ei kuitenkaan pitänyt tulla kertomaan tuosta, vaan siitä mitä löydettiin Lumille :D 

Jo mun raskausaikana haaveilin Marimekon Iloisesta Mekosta. Mun omat ensiaskeleet on ikuistettu kameraan niin että oon puettu kyseiseen vaatekappaleeseen ja halusin ehdottomasti mekon meille siitä asti kun tyttöä povattiin. Tietysti odottaen ettei synnytyssalissa oiskin paljastunut rinnalle pientä prinssiä. 

Nyt vastaan osui eilen sopivasti kyseinen mekko ja äitini halusi sen meille kustantaa  kuten oltiin sovittu :) Malli on vissiin perinteistä hihaversiota uudempi, mitta minusta kivempi yhdistellä. Ehkä me kotiutetaan omasta pussukasta myös se joskus kun Lumi on isompi :D 



Onko teillä jotain vaatekappaleita säästössä omasta lapsuudesta, tai klassikoita joita aijotte hankkia? 

Mun omasta kaapista löytyy myös aika paljon Marilta, kiinnostaisiko teitä nähä niitä? 

6 kommenttia :

  1. Tuo on niiiiin ihana! Hankintalistalla, jos joskus tytön saamme. Ja joo, laita vaan omia vaatteita! Itse en oikein osaa Mariin pukeutua, olisi kiva nähdä muiden tyylejä.

    VastaaPoista
  2. Tän mekon nimi on Kurkistus, aivan ihana!
    TÄÄLTÄ voit kurkata vanhan postauksen meidän mekoista. ;) Nämä samat mekot on vielä käytössä, alkavat käymään pikkuhiljaa lyhkäisiksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos nimivinkistä! Mä toivoinkin tältä juuri tuota pitkäikäisyyttä :)

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...