Kaksplus.fi


lauantai 23. elokuuta 2014

Inspiraatiota.

Osa on ehkä huomannut sivustoni laidalla jotain uutta. Sielä majailee tällä hetkellä koti Indiedays Inspirationin bannerille kun taas minä olen saanut pienen majapaikan heidän siipiensä suojasta. Kun sain heinäkuun alussa sähköpostia asiaan liittyen olin ällikällä löyty. Minä? Niiden tuhansien muiden lempi blogieni joukossa? Voi juma.

Jouduin sulattelemaan asiaa hetken, syynäsin asiakirjat ja pohdin pääni puhki. Onkohan minusta tähän. Vaikka yhteisö ei velvoita minua _mihinkään_ tuntuu vastuu suurelta. Samaan aikaan olen sekä kiitollinen että peloissani, enkä voi sanoin kuvailla kuinka otettu olen.  Itse blogiahan tämä ei tule muuttamaan millään tavoin, nyt meitä voi vaan seurailla myös inspirationin kautta. 

Lähdin kuitenkin mukaan mahdollisimman epäluulottomasti ja avoimesti, koska tiedän ettei tämä ole kuin hyvä asia. En koskaan voinut edes toivoa tämmöistä ja nyt jos koskaan Inspiraatio on huipussaan! Meidäthän löytää  TÄÄLTÄ ! 

Sivustoa kannattaa käydä muutenkin kurkkimassa, varsinkin sisutus-tunnisteen alta löytyy vaikka mitä helmiä! Yhteensähän sinne on kasattu 300 laadukasta ja inspiroivaa seurattavaa, suosittelen! 

Sopivasti muutamaviikko sitten bannerin ilmestyttyä sivupalkkiin menetin tietokoneeni, tänään järjestelmäkamerani  sulki ja sanoi itsensä irti. Mitähän vielä, ainiin; perjantaina puhelimeni home-näppäin irtosi ja hukkui! Tämän uutisen piti kuitenkin olla iloinen joten eikun kamera kaupoille ;) 

Täälä siis ollaan ja heilutaan, into piukeena! Toivottavasti viihdytte! 

10 kommenttia :

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...