Kaksplus.fi


sunnuntai 31. elokuuta 2014

Hyllyt hyllyinä

Meidän koti ei taida olla koskaan valmis. Tai ainakaan jos multa kysytään, nimittäin toi huonompi puolisko taitaa tän kesän uudistamis-projektin jälkeen miettiä "ettei ikinä enää". Aina saa kuitenkin haaveilla, joten haaveillaampa sitten!

kuvat 

Kaksi ja puolivuotta asumista takana tässä nykyisessä asunnossa. Olkkariin saatiin verhot vajaa vuosi sitten, tauluja on kaapissa odottelemassa enemmän kuin seinällä ja olkkarista uupuu vieläkin lamppu. Kaiken muun ehkä kestän mutten näitä tyhjyyttään ammottavia seiniä! Olkkarissa kaikuu ja koti on persoonaton. Vihaan kaikkea mikä kerää krääsää, mutta lemppari muki ja valokuvakehys, ei tarvis muuta!

Oon haaveillu tosta Stringin hyllyköstä niin kauan kuin muistan. Niin ajattoman simppeli, pienellä jujulla. Eli just mun tyylinen! Tohon ois ihana asetella joku puukoriste tuomaan lämpöä!

Ja lämmön takia tää Lundian hyllykkö huutelee mua myös! Vaaleahko puureuna tois vähän lämpöä ja tän päälle vois taas asetella muutamat modernit kehykset tai maljakot. Mä tiedän että tää jää vaan ajatuksen tasolle, on nimittäin pikkusen turhan suolanen hinta; vajaa viissataa. Meiltä löytyy ikivanhaa Lundiaa tytön huoneesta, joten laatua ei ainakaan tarvis miettiä.

Vaikka oon todella suuri kirpputorien ja secondhandin käyttäjä, on mulla hurjasti myös design-haaveita. Muutama lamppu ja pari piensisustus juttuja löytyy siltä listalta, mites teillä?

Blogi on plörähtänyt vähän sisutushöpinäksi, palaan huomenna Lumin kuulumisella :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...