Kaksplus.fi


torstai 14. elokuuta 2014

Hiostaa, ei hiosta


Voi kuumuus! Vaikka aurinko ei paista niin hiki vaan valuu, voisko vaikka ukkonen rysähtää pikaisesti kunnolla!

Vielä anteeksipyynnöt puhelinkuvista.. Mun läppäri on edelleen tiedottomassa tilassa ja vaikka meiltä löytyy myös pöytäkone, on eräs nimeltämainitsematon talouden miespuolinen tyyppi unohtanut sen salasanan.. Ketään sormella osoittamatta ;) 

Mä kävin aamulla verikokeissa ja sen jälkeen ystävällä kaffella. Pullia meni yks jos toinenkin, mutta eiköhän aamuinen kaupoissakiertely tehny hommasta plusmiinusnollan  :)  Mulla on muuten ihan kauhee takapuolikriisi, se on nimittäin kadonnut jonnekkin. Aattelin illalla selata kaikki vanhat jumppalehet ja ottaa vinkit talteen, tuntuu ettei tosta kahvakuulasta saa kaikkea tehoa irti. 

Mä tulin oikeestaan vilauttamaan tän päivän asua, koska kaikessa yksinkertaisuudessaan se oli superkiva. Tietty valkkasin hiostavana päivänä tekokuitua päälle, mutta ei kai voi mitään. 


Farkut ja jakku on mulle pukeutumisessa se "peruskaura". Kesät tosin viiletän yleensä korkeavyötäröisessä hameessa. Joku kiva kauluspaita niin asu on sillä selvä! 


Mä rakastan tota Zarasta hommattua puseroa, se on ehkä se kaikista luotettavin vaatekappale mun kaapissa. Menee niin arjessa kuin juhlassa! Tietty se vähän vilkkuu, mutta koska päällä on vielä lähes poikkeuksetta huivi ja jakku, ei sillä niin väliä eikä musta mee mauttomuuden puolelle. Mitäs ootte mieltä? 


Kengät on Vanssin ja supermukavat! 
Mulla on muuten tänään äitiysloman (tai siis vanhempainvapaan) viimeinen päivä! Huomenna mulla alkaa siis KESÄLOMA :)  Neiti ehti hienosti kymmenen kuukauden paremmalle puolelle ja pian meillä alkaakin sitten se ihana arki. 

Miltä teillä näyttää arkipukeutuminen? Ja kiinnostAko jatkossa meikäläisen rytkyt :) (toivottavasti muina kuin puhelinkuvina.. ) 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...