Kaksplus.fi


tiistai 8. heinäkuuta 2014

Mökillä

Terkut auringosta! Me ollaan nyt vietetty päivä mökillä ja viel ois vajaa pariviikkoa jäljellä.. Mä oon ihan pähkinöinä, sillä tällävälin meijän kylppäri rempataan uuteen uskoon! Vähän on kiva si mennä kotio järjestelemään peilikaappeja! On tää mökkielämä kyllä hiukan haastavaa pienen lapsen kanssa kun ei oo juoksevaa vettä, mutta kyllä me pärjätään! :)

Säät on tosiaan suosinut ja ollaan polskuteltu altaassa ja nautittu ulkoilmasta. Lumi on päikkäreille mentäessä ihan poikki, raukka. Ihmeteltävää ja uusia juttuja riittää! Unet on ollu ulkona otettuna syvät ja pitkät ja mä oon saanu itekkin nauttia ihan vaan auringossa lojumisesta!



Tää keinukoira on ollu tän reissun hitti! Tai oikeastaan toi irtoava kädensija..vauvat! :D

Mä en oo uskaltautunu vieläkään veteen. Pohkeisiin asti kastauduin tänään kun heittelin Lumia tuola järvessä, heh. Tosi vaikea muuten olla tän ikäsen kanssa ulkona kun pitää olla varjossa ja viltillä ei enää pysytä. KAIKKI menee suuhun koppakuoriaisia myöten. Leluistakaan ei jakseta innostua, mutta onneksi on rajaton määrä VETTÄ!



Blogien mökkikuvat sisältää aina herkullisia kuvia grilliruuista jotka vois olla suoraan ravintolan listalta. Mä oon syöny tänään kuivan voisilmäpullan (tietty aamupala) ja mikrotetun lihiksen kahella kylmällä nakilla. Kohtalotovereita? :D



Nyt mä laitan vähän Greyn Anatomiaa pyörimään ennen ko neiti herää päikkäreiltä ja alkaa hulina see you!

2 kommenttia :

  1. Voi että, tää postaus kirvoitti mussa aivan ihania, omaan lapsuuteeni liittyviä mökkimuistoja...

    Ihmeen alkeellisissa oloissa sitä loppujenlopuksi pärjää, ja sen jälkeen sitten toisaalta arvostaa taas näitä päivittäisiä itsestäänselvyyksiä ihan uudella tavalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Oikeastaan juokseva vesi on ainoa kaipaamisen aihe, pyllypyykki kun on turhauttavaa kauhalla :D

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...