Kaksplus.fi


keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Minulle

Syksy tekee tuloaan ja koska Lumin vaatekaappi ei muutu vuodenaikojen mukaan muuta kuin päällisvaatteilla (ja tietty helle-asuilla) ajattelin tehä pienen silmäyksen oman vaatekaapin aukkoihin. Mitäs tässä oikeestaan aukoista puhutaan, mulla on niin epätoimivia rytkyjä henkarit täynnä että kaikki pitäs laittaa kiertoon ja valkata sinne ne yhet täydelliset farkut ja istuva kauluspaita. Tällähetkellä kun sielä on "ihanok"-nimikkeellä vähän tuehankin paljon tavaraa.

Sain hetki sitten pyynnön että kävisin vähän läpi oman vaatekaapin tukipilareita, mutta tosiaan sekametelisopasta on paha nyhjästä. Mun oma pukeutumistyyli on aika lähellä klassista, mutta tykkään että asuissa on joku "juttu". Lindan tyyli on musta samaan aikaan sekä rento että ajaton, tää onkin varmaan ainoa kunnon muotiblogi mitä jaksan aktiivisesti seurata. Nykyään Instagram on superhyvä paikka löytää inspistä, ei tarvitse koluta tuhansia sivustoja läpi. Myös päivittäinen heikkouden kohteeni Pinterest, josta nääkin kuvat on napattu kasvattaa ostoslistaa aika huimaa vauhtia..

Tulevana syksynä aijonkin verhoutua maksimekkoihin sekä suuriin neuleisiin. Mun perus asuun kuuluu jakku ja näin helteellä on alaston olo joten ois kiva päästä pakkomielteestä irti. Ei myöskään ole viikkoa ilman kauluspaitoja, liikenisköhön noista kolmestakymmenestä vaaleansinisestä joku kirpparille.. Tavallisten farkkujen kaveriksi ois kiva löytää mukavat boyfrendit. Mulla on aika muhkeat reidet joten aika monet löysät mallit on mulle kuin normaalit farkut.




Mun printtien käyttö rajoittuu tällähetkellä vaaka-raitaan. Kirkkaat värit taas petrooliin jakkuun. Ryhtiliike myös tälle osastolle!


Ja jos harppausliike pitää tosissaan tehdä hetkeksi pois mukavuusalueelta, on printilliset ohkaiset pökät varmasti meikän kaapissa. Jotkut tyylikkäät musta-valko-harmaa-sävyiset pökät menis yksinkertaisen yläosan kanssa. Saa nähdä löytyykö mun vartalolle sopivia, mutta kattokaa miten ihanat ne on korkojen kanssa! (Kiitti Minna pakkomielteestä..)

Ai vitsi mikä houkutus tuli lähteä kaupoille! Ehkä maltan kuitenkin mieleni ja siivoon edes nuo vanhat kiertoon ennen sitä.

Mihin te aijotte verhoutua syksyllä? Ja mistälöytyy parhaat inspikset?

kuvat

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...