Kaksplus.fi


sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Maailman kaunein lapsi: oma.

Lumin synnyttyä kävin joidenkin kanssa keskustelua siitä, kuinka vastasyntyneet ovat aina kaamean näköisiä. Paitsi tietysti se oma pikku nuppunen, joka ei äidin silmissä ole saanut kolhun kolhua ulos tullessaan. Lapsivedessä lillumisesta johtuva turvotuskin on tipotiessään.

Itse olin aivan varma että on vaan käynyt joku luojan lykky. Lumin syntyessä pienenä sekä synnytyksen ollessa helppo, oli mulla sylissä pikkiriikkisin ja kaunein olento minkä on vaan voinut maailmaan tuoda. Voin vaan näin jälkikäteen naureskella millasia silmienpyörittelyjä oon saanut kahvipöydässä kun oon todennut että tälläkertaa nyt vaan syntyi jotain superihanaa, eikä möhnäistä paisunutta muukalaista.


Epäilykset hieman oudonnäköisestä kaverista eivät heränneet edes kun isovanhemmat eivät uskaltaneet ottaa Lumia syliin ensimmäisen kuukauden aikana. Nyt jälkikäteen kuvia katsellessa voi vaan todeta että ei herra ja jumala, kuinka itse olen uskaltanut pientä pidellä. Onko tuo minun tähtisilmäni joka tuijottaa mustilla silmillä tyhjyyteen. Nämä ajatukset tuli muuten mieleeni kun N sanoi paripäivää takaperin mökkisaunassa että "o olihan se ny ruma". Naurattaa, mutta en kyllä silti yhdy lauseeseen!


Mutta silti kaiken luisevuuden keskellä, se oli (ja on!) silti maailman täydellisin pallero.

Oon muuten viimeaikoina selaillut näitä Lumin ekojen kuukausien kuvia aivan liian paljon. Yhyyyy vauvoja. Onneks kaveripiirissä poksahdellaan kohta!




4 kommenttia :

  1. Eikää! Mä oon sunkaa niin eri mieltä,en oo montaa rumaa vastasyntynyttä nähny! (Siis sen jälkeen ku ne on pesty) eihän ne voi mitenkään olla rumia! :D
    Munki ystävät vaan pyöritelee silmiä ku sanon ettei oo rumia lapsia, mut ihan rehellisesti oon kyllä sitä mieltä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis eihön ne RUMIA ole, vaan pelottavia, kummallisia ja outoja :D

      Poista
  2. No voi hellanlettas! <3

    Se on jännä, miten se oma lapsi onkin niin kaunis - hiukan mietin ennen Ellun syntymää, että mitä, jos se vauva onkin ruma? Sitten tyttö syntyi ja oli miun mielestä ihan täysin aidosti maailman kaunein lapsi, ei siihen geenit eikä hormonit vaikuttaneet, ei. ;) Nyt katson Ellun pikkuvauvakuvia ja noh, sillä on kyllä aika iso nenä, ja se on kovin ruttuinen ja ruipelo... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin mietin ennen Lumin syntymää että mikäköhän monsteri sieltä on tulossa.. Munkin mielestä Lumi oli maailman ihanin, enkä voinut ymmärtää kun muut pelkäsis sitä :D

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...