Kaksplus.fi


maanantai 30. kesäkuuta 2014

ABSOLUT TORR

Olin aika innoissani kun postimies kiikutti mulle muutama viikko sitten paketin, jolla toivoin selviäväni kesän helteistä. No helteitä odotellaan vieläkin ja testaukset on vieläkin suorittamatta. Ensimmäistä kertaa oon hieman pettynyt siihen että oon aika huono hikoilemaan normaaleissa olosuhteissa.

Sain siis testiin Absolut Torr.in TOS KUIVA-antipespirantin sekä kosteuspyyhkeitä. Tuote lupailee paljon ja kieltämättä oon aika skeptinen. Teho perustuu hikirauhasten tukkimiseen, jolloin kehon lämpö poistuu muiden miljoonien hikirauhasten kautta. Kuulostaa hurjalta, eikö?

"Hikoilu on kehon tapa ylläpitää oikeaa lämpötilaa. Ihminen hikoilee lämpimässä ilmassa, fyysisen rasituksen yhteydessä tai kuumeessa. Keho yksinkertaisesti jäähtyy hikoilemisen kautta. Myös stressi tai huolestuneisuus voi saada hikoilemaan. Hikoilu on luonnollista, mutta joskus hikoilemme enemmän kuin haluaisimme tai aivan väärässä tilanteessa.

Tosi Kuiva on antiperspirantti, joka ehkäisee hikoilua ja pahaa hajua jopa 7 päivän ajan. Sitä voidaan käyttää apuna kaikenlaiseen hikoiluun, kuten kainaloiden, käsien tai jalkojen hikoiluun. Tosi Kuivaa suositellaan myös silloin kun on kyse liikahikoilusta eli niin sanotusta hyperhidroosista." - www.tosikuiva.fi

Oon muutaman kerran ottanut tuotteen puheeksi kaverien kanssa ja koska luulin tuotetta aika tuntemattomaksi (koska en siitä itse ollut ikinä kuullut...) löytyi tutun tuttujen joukosta muutamia erittäin tyytyväisiä vakkarikäyttäjiä. Haittapuoliksi nousi tuotteen kirveleminen, jos iho on jäänyt yhtään kosteaksi, muuten tuote on toiminut loistavaksi. Eikö siis vaan tyhjä lupaus ja kuluttajien huijaus?


Kuka on ehtinyt testata tuotetta, rohkaiskaa mua vähän! 

yhteistyössä SheSocial

1 kommentti :

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...