Kaksplus.fi


keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Sekönd händiä.

Pitkästä aikaa tuli tehtyä kirppislöytöjä ja jopa omaan vaatekaappiin! Lastenvaatevalikoima oli suoraansanottuna surkea! Yhdessä pöydässä oli ehkä jotain puseroita ja nekin jo meille liian pieniä. Meillä on supervähän bodyja koossa 68, mutta eiköhän kaapista löydy muutama nafti 74 joita voi pikkuhiljaa ottaa käyttöön. Miks tää lanka karkas taas lapsiin. Plöh. nyt niihin ostoksiin.




Kirpparin valikoimasta kertoo varmaan se, että kaikki säälittävät kolme ostosta on tehty samasta pöydästä. Ja mitäpä muutakaan sieltä ois löytynyt kuin kauluspaitoja. Ne on ehdottomasti yks mun vaatekaapin tärkeimmistä pilareista. Musta-valkoraidallista on tullut hypisteltyä jo Hennesissä uutena. mutta musta 20euroa on liikaa tekokuitupuserosta. Nyt se sai tilaisuuden yhdellä eurolla. Samalla hinnalla lähti rento jättineule ja kahdella eurolla ruutu-pusero. Posti toi tänään Lumille myös jotain kivaa, Pop.in tunikan neljällä eurolla.

Oon ollu ennen live-kirppisten suurkuluttaja, mutta löytöjä tehdäkseen pitäis käyntikertoja olla enemmän kun yks puoleenvuoteen. Nytkin satuin vaan kävelemään ohi ja poikkeamaan kun olin viemässä Lumia hoitoon ystävälle mun lääkärissä käynnin ajaksi. Helpotti muuten sikana, meillä oli eka kertaa rintareppu käytössä jonka sain kaupanpäälle kun haettiin viimeviikolla ne matkarattaat! Loisto keksintö!

Ajattelinkin ottaa ton tytön mukaan viikonlopun messuille, oiskohan se kaikista fiksuin kuljettaa juurikin repussa? Kannattaako sinne rattaita ruveta viemään? Tai vaunuja meidän tapauksessa.. Mä en vielä oo tehny mitään suunitelmia päivistä tai kellonajoista, omalla passilla kun voin vierailla vaikka jokaisena päivänä. Mites te, kuka tulossa messuilemaan?


10 kommenttia :

  1. Mäkin olin aluksi ihan innoissani rintarepusta, kuinka kätevä se tulisikaan olemaan! Toisin kuitenkin kävi, kun meidän neiti ei siinä kauheesti viihtynyt. Asuntomessuille lähdettiin siinä toivossa, että naksu olis kulkenut näppärästi rintarepussa, mut heti kun saatiin Linda paikalleen, alkoi kitinä :D Onneks otettiin varalta myös vaunut mukaan. Toivotaan, että teidän neiti viihtyy siinä paremmin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan nyt tosiaan yhtenä päivänä käytetty sitä aika runsaasti ja sillä kokemuksella viihtyy. En tosin usko että tommosessa massatapahtumassa kuitenkaan, joten vaunut lähtee mukaan :D

      Poista
  2. Mä olin kans ennen kirppisten suurkuluttaja, mutta nyt kun muutettiin jumalan selän taakse, käyn kirpuilla ehkä kerran kaks kahdessa viikossa.. Mutta aina kun pyrähdän Jyväskylään niin koluan ainakin pari kirpputoria! Mun lempparit on tietysti centrum keskustasta, siellä on lähinnä aikuisille vaatteita, ja oikeastaan pelkästään vaatteita, ns muodikkaita, ja toinen mistä teen parhaimmat löydöt on kirpputorilla :) (sen vieressä vielä lastenkirppis:D♥)

    Aivan ihania löytöjä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu että täälä Vantaalla on surkeita itsepalvelukirppiksiä! Onneks parinviikon päästä starttaa läheisen hallin kirput!

      Poista
  3. Minäkin olin eilen kiertelee kirppiksiä, mutta Lilianille sieltä taas löyty vaikka mitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mää katoinki et oltiin hengailtu samoil huudeil eri asioilla!

      Poista
  4. Oikein kivoja löytöjä! :> Sulla kauluspaidat tosiaan näyttää hyvältä. Mä en osaa itse käyttää, vaikka haluaisin. On niin virallinen ja hassu olo niissä!

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin oli aluksi, mut sit ko vaan käytti ja käytti ni nykyään ne on mun "rennoin" vaatekappale :D

      Poista
  5. nice shirts :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...