Kaksplus.fi


torstai 17. huhtikuuta 2014

Jälkeen pakkasten, ennen hellettä.

Pääsinköhän taas jäämään viimeiseksi, nyt ois nimittäin aika katsastaa meidän välikausi. Marian postaus muistutti tän luonnoksen mun mieleeni ja tänä aamuna kuvailinkin vielä asusteet. Mitään järin mielenkiintoista ei siis ole luvassa :)

Mun mielestä käytännöllisyys on tärkeintä ulkopukeutumisessa. Vaikka tykkään että vaatteet on siistejä, on musta turha ostella mitään hienostelutakkeja alle 70senttiselle vauinuissa makaavalle pökäleelle. Niinpä näin ekana välikautena meille saapuikin vaan just ne tarpeellisimmat. Ja okei ehkä myös jotain tarpeetontakin.. Syksyllehän meill on sit takkia erikseen, jospa sillon oltaisiin jo vähän pystymmässä.

Tosiaan, näin keväällä ajattelin pärjätä ilman veden/kuran/moskan pitävää pukua. Päädyinkin alkuvuodesta Polarn o pyretin windfleeceen, enkä paremmin ois voinu valita! Se menee lyhyillä matkoilla semmoisenaan tai villapuvun kanssa vaikka parintunnin lenkillä! Kaupoillakaan ei tuu kuuma kun saa vähän kerrallaan pois.


Newbien valkoista puuvillapukua on tullu myös käytettyä Popin wf:n alla, sekä kohta lämmetessä sitten yksinään kun viimaa ei tarvitse pelätä. Äitiyspakkauksen villapuku on myös maailman paras keksintö, ehkä mun lemppari ja eniten käytetty tuote koko paketista!

Välillä kuitenkin tarvitsee kaksiosaista vermettä ja silloin nappaan kaapista villasetin. Tosi hyvä pidemmillä automatkoilla, saa puolet suoraan veke!




Jaloissa meillä menee joko mini-Conssit (nää oli ne turhuudet) tai ihan vaan villasukat. Sukat vaan ei meinaa pysyä oikein jalassa enää.. Käsiin löytyy muutamat tumput, jotka on molemmata anopin tekeleitä. Koska kaikissa päällysvaatteissa on huppu, eksyy päähän nopeiten vaan kypärämyssy. :)

Semmosia! Mulla on ollu ihan kamala aamu tänään, heräsin kuudelta jäätävään päänsärkyyn enkä ookkaan oikein saanu tehtyä mitään. Piti kyläillä Marialla mutta tehtiinkin parintunnin happihyppely tuola purtsilla, eikä auttanut. Mulla ei KOSKAAN oo pääkipua, onko teillä jotain superkonsteja kun tuntuu ettei mikään auta?

8 kommenttia :

  1. Höö, eikö vieläkään helpota? :/ Pääkipu ja vauvan vahtivuoro ei oo mukava yhdistelmä. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo iltaa kohden alko olo normalisoitua..

      Poista
  2. Ihanat mini-Conssit! <3 Ootko ottanu mitä särkylääkettä pääkipuun? Mulla lähtee vaan jos otan panadolin ja buranan. Kahta eri lääkeainetta niin tepsii paremmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo heti helpotti ko sain buranaa panadolin lisäks :)

      Poista
  3. Mulla on välillä pahojakin migreenejä ja parhaiten auttaa uni. Se voi tietysti vauvan kanssa olla hankala toteuttaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Möä yritin luottaa raittiiseen ilmaan mutta ei..

      Poista
  4. Ihania vaatteita! :)

    Onko sulla niskat, hartioiden seutu tai selkä jumissa? Niihin tietysti auttaa lämpö, liikunta ja venyttely. Lepokin. Päänahkahieronta voi myös auttaa, tai sitten ihan nestetasapainon tarkistaminen? :) Toivottavasti päänsärky loppuu pian, mä oon muutamina päivinä kärsinyt samasta vaivasta (just niskajumiperäistä mulla) ja kipu on kyllä karsea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä päädyin nestetasapainoon. Oon tosi huono juomaan vettä, mut nyt lähipäivinä oon tsempannu, mutten eilen ja toissapäivänä..

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...