Kaksplus.fi


torstai 10. huhtikuuta 2014

A Smile Is A Girls Best Accessory

Semmonen päivä taas takana että koko vaatekaappi väännetty nurin. Koskahan sitä oppis olemaan tyytyväinen tohon mitä on. Kirppis löydötkin oli vielä narulla kuivumassa, joten uutuuksistakaan ei ollu apua. Pakko oli kuluttaa tänään hetki (=lue kolme tuntia) Pinterestissä hakemassa vähän inspistä.



One word: NUDET korot. Korot ylipäätään. Nilkkapituus ja TAVALLISUUS. Muuta en kaipaa.


Farkkujen kaveriksi haalari. Maiharit. Paljaat sääret.


Celinen Luggage ois haaveissa mun Hamiltonin kaveriks. Ihan täydellinen tää nude/harmaa versio! Kukahan tän haaveen rahottas, joulupukki, hammaskeiju?? En oikeestaan hae just merkkilaukkua, mutta laatua kyllä toivottas.

Jos palattais takas maanpinnalle, niin tää postaus käsittelis mun ihanaa tänään puolivuotta täyttänyttä tyttöä. Mut palataan siihen huomenna, mä hetken vielä liitelen täälä..

Mistä te haaveilette? kuvat

6 kommenttia :

  1. Ihania asuja, meil on aika samanlainen maku!! :) Mäki aina selaan tuhansittain kaikkii asukuvii jos tuntuu ettei omasta kaapista löydy nii mitään! Kummasti sitä keksiiki sit kaikkii yhdistelmiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mun mielestä ei vaan oo mitään freesinpää ko farkut ja kauluspaita! Tai valkonen teeppari! Pitäis vaan aina kriiseillessä muistaa se..

      Poista
  2. Oihhhhh! Nää kuvat ei kyllä yhtään helpota mun päässä vellovaa vaatekuumetta! Mullakin ois hakusessa nudet korot. Jostain täysin käsittämättömästä syystä myin raskausaikana semmoiset pois...huoh!

    http://liliesandginger.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut sehän on mahtavaa et pääsee metsästämään vielä kivempia yksilöitä ;)

      Poista
  3. Olitko tänään lapsimessuilla? Jonkun toisen naisen kanssa? Olin näkevinäni sut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sielä pyörittiin päättömiä kanoina :D

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...