Kaksplus.fi


lauantai 15. maaliskuuta 2014

Perhosii masus!

Terkkuja M-junasta! Mua jostain syystä jändkättää tää Tallinna reissu, en muista koska oon viimeks ollu ulkomailla ;) 

Eilen käytiin lumpparin kanssa mun kaverilla istumassa iltaa. Tyyppi on niin raukka kun ei malttanu mennä päikkäreille. Yöllä nukuttiin sit senkin edestä. 


Fiiliksiä lisäs se että mahuin mun farkkuihin joihin en tainnu mennä ennen raskautta. Tää tosin meinaa myös sitä et mun lihakset on karkuteillä.. 


Tyty muuten rakastaa aamupuuroa! 

Kirjoitin tätä aamulla jollon jäi kesken, nyt ollaan meijän hotellihuoneessa. Tääl on ihan karsee ilma mut onneks shoppailu tapahtuu sisätiloissa ;) hauskaa viikonloppua kaikille! 

2 kommenttia :

  1. Ihana pikkuneiti :)

    Hei, semmoinen se matkakuume vaan on - iskee ihan yhtäkkiä ja sitten sitä huomaa jännittävänsä tulevaa reissua :) Pitäkää hauskaa ja nauttikaa matkasta! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...