Kaksplus.fi


keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Pastels? YES PLEASE

Sisustuksessa oon melkeen yhtä tylsä kuin pukeutumisessa. Valkoista, harmaata, ruskeeta ja mustaa. Mikäs siinä, kadehdin niitä jotka osaa leikkiä väreillä ja saa "sekamelskan" näyttämään harkitulta. Meiltä on jostain syystä karsiutunut kotoa pois kaikki piristysruiskeet (paitsi punainen keittiö) ja nyt kaipailen niitä kovasti. Ei tässä kyllä hurjaksi viiti ryhtyä, mä oon nimittäin rakastunut pastelleihin.


Siis kattokaa nyt! Vaaleenpunaset ovenkarmit. Kuinka siistiä. Puhumattakaan noista penkeistä. Jostain syystä mun on ehkä pakko saada mattamusta lamppu olohuoneeseen, se kun meiltä uupuu vielä kokonaan.


Meillähän on avokeittiö olohuoneeseen yhdistettynä, joten ruokapöytä sijaitsee myös isossa tilassa. Erittäin epätodennäkösitä että lähdettäisiin ruokapöydän tuoleja vaihtamaan, joten taidan lampsia huomenna kangaskauppaan ettimään hempeitä sävyjä. Ja mä TARVIIN mun kynsilakkapulloille tommosen sivupöydän!


Meillä on aivan minimini-makuuhuone. Sen lisäksi ettei sinne olla saatu mahdutettua kuin kaapistot ja sänky, uupuu sieltä myös kaikki henkilökohtainen niinkuin valokuvat. Aina iltaisin ois ehkä kiva viimetteeks tuijotella vaikka Lumpparin naamaa, se kun  on jo muutaman kuukauden nukkunut omassa huoneessa. Onni on syvät ikkunalaudat, pitääkin teettää kuvia!

Miten te piristätte sisustusta näin keväisin?

4 kommenttia :

  1. Mäki oon ollu tosi tylsä sisustaja ennen, pelkkää valkosta vaan lähinnä, mut nyt oon viimeaikoina repässy ja tuonu vähän väriä tähän huusholliin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teillä on niiiiin ihana koti! Vaihetaa!

      Poista
  2. Oih mitä kuvia! Niin raikkaita ja herkullisia! Tässähän iskee pahakin sisustuskuume;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄLÄPÄ! Ärsyttää kun meillä on tää koti niin ikuisuusprojekti.. :(

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...