Kaksplus.fi


maanantai 24. helmikuuta 2014

When you grow up

Joo. Ehkä vähän kevättä tai jopa syksyäkin rinnassa. Ja mun tapauksessa täälä haaveillaan jo vähän pidemmälle, nimittäin aikaan jälkeen välikausihaalarien. Tai edes juhlista. Mä en vaan voi sille mitään että mua ei nappaa sitten ollenkaan Kuomat, haalarit, Angry Birds tai muut printit. Vaikkakin tiiän että noita kaikkia tullaan meilläkin näkemään, on meijän vaatekaappi täyttyny isommissa koissa vähän epäkäytännöllisillä jutuilla.


Zara tyhjeni tammikuussa aika huolella meidän kaappiin (joo moi, tää postaus ollu luonnoksissa about 2kk..) ja saatiinkin syksyksi ihania leggareita, raitaa ja neuleita. Oon tykänny KappAhlin Newbie-sarjasta, mutta sen pienikokoisuus ja surkean laadun hypetys on kyllä menny jo munkin äyräiden yli. Ei sillä, kyllä me vielä sielä osastolla vieraillaan.


Myös poikien kollaasista voisin pukea ihan jokaisen jutun Lumillekkin. Muhkeita neuleita, värikästä raitaa. Just sitä samaa mihin meikäläinenkin ittensä kietoo päivätpitkät. Farkut ei oo kovin käytännölliset pienellä lapsella, mutta nykyään löytyy aika hyvännäkösiä korvaajiakin.

Mites, löytyykö teiltä jo varastosta juttuja pitkän ajan päähän? Käytönnöllisyys vai turhamaisuus? :D

6 kommenttia :

  1. Aivan ihania noi poikien vaatteet! Meiltä löytyy tosin nyt jo neuleita ja huppareita, mutta ne on harmiks jääny sinne kaapin perälle vaikka hienoja onki. Kyllä se käytännöllisyys tän ikäsellä voittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, samajuttu! Vaikka nää on ihania, niin eihän noissa oo kiva (ainakaan äidin mielestä) möyriä kurassa! :D

      Poista
  2. Mulla kaappi täynnä kaikkee turhaa. :D Hirveen paljon on tällä hetkellä paitoja, epäkäytännöllisiä housuja jne. Hirveesti hamstrasin myös raskausaikana potkareita, joita en käyttänyt ku ehkä kerran.
    Multa löytyy jo syksylle jonkun verran vaatetta, mutta sitä pitemmälle en oo vielä menny :D Tyhjeni meidänkin kaappiin zara aika hyvin tammikuussa :D On ne vaan niiin ihania <3 ps. kohta mä laitan sitä viestii kun et sä saa aikaseksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kans lämpee potkareille.. Mut nyt yllätän sut ja laitan sitä postia :D

      Poista
  3. Iiihania vaatteita, mulla on tosi samanlainen lastenvaatemaku:) Pyörryn sinä päivänä, kun neiti haluaa angrybirdsia kaappiinsa. PompDeLux on ehkä lemppari, myös Newbiet iskee kovaa!

    Meiltä löytyy kaapeista paljon isompia kokoja jemmasta, sieltä tekee kivoja löytöjä;) Tänäänkin kaivoin sieltä viidet housut, jotka olin täysin unohtanut. Hups.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ookkaan päässy vielä PompDeLuxien maailmaan! Pitää seuraavaks investoida siis heille :)

      Mäkin eilen löysin pikkuneidin kaapista lisää sopivia mekkoja, sopivasti kesäksi :)

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...