Kaksplus.fi


keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Oriflame Baby care

Saatiin joululahjaksi mun kummitädiltä Lumille Oriflamen vauva-sarjan tuotteita. Tää äiti oli enemmän kuin innoissaan tästä paketista, sillä kaikennäköistä roinaa tulee nyt haalittua itsekkin. Ihonhoito tuotteet kun on omaakin hyvinvointia ajatellen kärkipäässä.

Ihanat pastellisävyiset purnukat ihastuttaa hoitopöydällä. Suihkussa on kätevää kun pesuaine on pumppupullossa sekä kylpyhetken jälkeen auki napsautettavasta purkista saa yhdellä kädellä tavaraa ulos. Tuotteet sisältävät luomupuuvillauutetta,  joka on superpasseli pienen ihmisen iholle. Plussaa myös allergiatestauksista! Kaikki sarjan tuotteet ovat hypohajustettuja, eli eivät sisällä 26 EU.n määrittelemää eniten allergiaa aiheuttavaa hajustetta.



Öljy ja talkki on meillä vielä testaamatta, sillä meiltä löytyy esimerkiksi ensiksimainittuja purnukoita lähemmän 15 :D Talkkia taas ei vaan olla tarvittu, en edes muista onko Lumin peppu punoittanut koskaan..

Ja hei, toi palasaippua on loistava ihan perus käsienpesuun kylpäriin meille vanhemmillekkin!

4 kommenttia :

  1. Sulle on haaste mun blogissa ! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanii purkkeja! Mä en kestä ku mun on aina pakko ostaa jos nään jonkun söpön rasvapurkin, oli se sit mulle tai beibille :D niit ei voi olla liikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan! Mulla on tällähetkellä ostolakko vartalotuotteisiin mitkä koskee mua itseä :D

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...