Kaksplus.fi


maanantai 10. helmikuuta 2014

Hurraa Lindex ja Tove satavee

Sairastuvalta terve! Mä oon täälä särkylääkehuuruissa, nimittäin kylässä on taas kerran munuaisaltaantulehdus. Kuudetta kertaa viime elokuusta alkaen, kolmatta kertaa TÄNÄVUONNA. Lahjoitetaan siis yks vasen munuainen kärsivällisempään kotiin, täälä meinaa huumorintaju jo loppua. Ainoa hyvä puoli tässä on se(siis jos joku pitäänyt keksiä..) että kuume on kyläillyt vaan lähinnä öisin ja päivisin on suht normaali olo jossei lasketa mukaan tota selkäkipua mikä on j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä-ä.

Mut enivei. Mun pointti oli se että vierailtiin pikasesti mun ystävän kansa tänään Lindexillä, ja apua minkä ihanan yhteistyökamppiksen ne oli vässänneetkään! Nimittäin Tove 100vuotta, jonka tuotosta 10% lahjoitetaan myös Unicefille. Toivottavasti menee perille asti :)

Printit oli niin ihania, että mun piti niitä kaupassa hiplailun jälkeen nyt illalla ihastella vielä kotona. Mä RAKASTAN tota valkopohjasta kangasta! Mäki haluun tosta jonku puseron!



Vauva-mallisto oli ihanan rauhallinen raitoineen ja murretuin väreineen. Syypää vieräiluun oli uupuvat kuolalaput, joten voitte arvata että toi oikeen alakulman kaveri lähti meille mukaan :)


Isommasta mallistosta löyty aivan superihania kolitsi-paitoja, noikin mä voisin haluta itelleni! En yleensä innostu mistään vaatteista missä on joku hahmo, mutta Muumit menee lähes missä muodossa vaan!

Mitäs tykkäätte? Iskeekö Muumit!

Kuvat 

4 kommenttia :

  1. Olipa pakko käydä tsekkaamassa poikien tarjonta kun vaatekollaasi (ylläriylläri) on enemmän tyttövoittoinen. Useimmat vaatteet oli kuitenki aika unisex. Tykkään kyllä vaikka en mikään muumifani ookkaan :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli poikaversiokin mutta oli lähes samat tuotteet eriväreissä niin jätin sen veks :D Mä en tykännyt siitä viime mallistosta, vaikka fani oonkin :D

      Poista
  2. Iiiiihania! Tekis mieli ostaa "varastoon" noita. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin noita isompia! :) Kyllähän ne säilyy!

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...