Kaksplus.fi


torstai 13. helmikuuta 2014

Älä koskaan sano "en koskaan"

Täälä painaa silmäluomet satatonnia sekä alusetkin on mustaakin mustemmat. Koska oikein väsähdin näin paljon? Kai se on ihan ymmärrettävää tässä sairastelukierteessä pienen lapsen kanssa. Onko?

Tänään saatiin vihdoin nukkua "niin pitkään kuin huvittaa" joten aamupesut suoritettiin vasta ysin jälkeen. Sain siivottua, värjättyä tukkaa ja jopa neulottua. Luksusta.



Ennen raskautta olin niin sitä mieltä etten laiskistu oman ulkonäön tähden, mutta myönnetään. Ripsienpidennykset (joita on tällä hetkellä n.5 per silmä.... -.-) on superpelastus, mitään muuta en sitten jaksakkaan. Tukka takkuuntuu ja tänään pelastettu tyvikasvu pääsee joka kerta sinne kuuteen senttiin.


Onneks me mamat voidaan löysäillä, kun lähes aina on kainalossa toi parempi puolisko. Mua ei haittaa ainakaan pätkääkään etten oo enään niin ulkonäkökeskeinen, vaikken verkkareissa ja huppareissa siltikään talsi edes kotona.


ps. Lumin mielipide kuvien ottamisesta. äiti kaljuks.



6 kommenttia :

  1. Hahha ihana toi viimeinen kuva :DD

    VastaaPoista
  2. Hihihi :D Liliankin koittaa repiä aina mun hiuksia päästä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harkitsen kaljua keskiviikon kampaajalla:DDD

      Poista
  3. Mulla on joskus ollut ripsenpidennykset, mutta silloin ne tuntu turhalta kun sitten ei tavallaan saanut juhlavampaa luukkia. Nyt kuitenkin oon miettinyt että ois kyllä kätevät kun harvemmin sitä tarvii juhlavempaa ilmettä=D Mä kans olin ihan varma etten rupsaha ja varmaan panostan omaan ulkonäköön, mutta kukapa mua kotona kattelee (paitsi mies) Sen verran oon kyllä skarppina etten painon anna nousta sen verukkeella että mulla on lapsi ja oon ollut raskaana ja synnyttänyt, omia valintoja sanon minä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. WORD! Mä olen kansas sitä mieltä että jos ei entuudestaan oo taipumusta leviämiseen niin miks tehdä se raskauden/äitiyden ohella :D Tulipa törkeä lause mutta en osannut muotoilla paremmin.. Ripset on kyllä super iisit, tietty saa kyllä kiittää sitäkin että omaa suht hyvän ihon niin pääsee sitäkin kautta helpolla :D

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...