Kaksplus.fi


maanantai 13. tammikuuta 2014

WANTED: Medium brown hair

Joskus värjäyskierteeseen joutuneena, tuskastelen mun hiuspehkon kanssa. Tällähetkellä nyt jo varmaan toista vuotta päässä sananmukaisesti pyörii liukuvärjäys. Oon vuoden verran aina vaan värjännyt tuon tyven tummaksi, ja nyt raja huiteleekin tuola jossain leukaluun tietämillä.

Nyt kuitenkin ahdistaa toi tyvikasvu ja oon noin kuukauden verran ollu laittamassa vaaleita raitoja.. Mitään kuitenkaan en oo saanu aikaiseksi. Tuntuu että on ylitsepääsemättömän vaikeaa tarttua edes hiusharjaan, josta on todiste tuola takaraivolla: nyrkin kokoeinen takku.

Selailin vähän inspiskuvia weheartit:sta ja nyt mun on viimeistään pakko tarttua pensseliin.


Myönnetään että haaveilen myös vähän polkkatukasta. On vaan pirusti helpompi saada solmittua nuttura kun pieni kätönen hapuilee mun haituvia :D

Mitä mieltä ootte? Tylsiä raitoja vai extemporee-polkka?

4 kommenttia :

  1. Moi!
    Kokeile polkkaa, itelleni se ei sovi yhtään, mutta toisille sopii :)
    Niin.. ja sut on muuten haastettu! :) http://goodbyebadfeeling.blogspot.fi/2014/01/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kivaa! Tein hetki sitten ton saman haasteen. mutta lupaan ainakin vastata kysymyksiin ja pistää etiäppäin!

      Poista
  2. Liukuvärjätyt hiukset on kyllä nii hienot ! Itsekin pitäs saada aikaseksi tehtyy jotain tälle mun hiuskasalle :D Mut ku vaan keksis mitä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten se onkin niin vaikeeta! Mä sain väsättyä raidat, nytois vielä tyvi laittamatta!

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...