Kaksplus.fi


maanantai 20. tammikuuta 2014

Uutta, arvatkaapa kenen kaapissa.

Ollaan saatu ihan hirveästi vauvanvaatteita käytettynä. Itse ei tullut lainkaan ostettua koon 50-56 vaatteita, paitsi kirpputorilta muutama. Nytkin suosin paljon alelaareja ja normaalihintaisia tuotteita tulee ostettua tosi harvoin. Kierrän PoP.in liikkeet kaukaa koska tiedän käveleväni sieltä lompakko tyhjänä ja kassit olalla ulos. Asia olis tietty toinen, jos muut edullisemmat merkit ei tarjoaisi laadukkaita materiaaleja. Niinpä mulle kelpaa hyvin Hennesin, Lindexin ja KappAhlin puuvilla-mallistot.

Kävin yksipäivä Myyrmannissa ja piti testata pitkän päivän ohella lastenhoito-huonetta (saa muuten meikäläiseltä täydet 10pistettä!). Avain piti noutaa Jesper&Juniorista jonka olin aina kiertänyt kaukaa. Isot Reiman ja S.Oliverin ständit kielivät ettei sinne kannata astua jos budjetista aikoo pitää kiinni. Nyt kuitenkin avainta palauttaessa jumituin liikkeeseen reilu puoleksitunniksi. Alet oli lopuillaan ja prosentit huimia, tein aika kivoja  sekä tarpeellisiä löytöjä!


Keräsin tähän ostoksia varmaan parin kuukauden ajalta, mitkä ei oo täälä vilkkunutkaan. Kaikki ei siis ole viimeviikkoiselta kauppareissulta :D



Mä en voinu vastustaa tätä kisuhaalaria! Hennesistä!


J&J yllätti printeillä, koska yleensä en niistä välitä.


Tähtipuku myös J&J!


Ja yökkäri myös! Tätä mä lähdin ettimäänkin, kaapista ei löytynyt kun 56-kokoisia jotka alko olee aika nafteja.


Zarasta taas kisupusero!

Viimosesta kuvasta voittekin  päätellä mun seuraavan puuhan, aijon nimittäin kaivaa silitysraudan esiin :D Tykkään silittää tytön vaatteet pehmoisiksi, samallahan ne menee kun kauluspaidat ja tyynyliinatkin!

Mistä te haette lastenvaatteet, onko tullut mitään uusia liike-löytöjä?

2 kommenttia :

  1. Niin sulosia vaatteita! <3 Mä oon nuitten liikkeiden lisäksi tilannu myös Next nimisestä verkkokaupasta englannista. Siellä on niin paljon söpömpiä vaatteita mitä missään täällä näkemässäni kaupassa ja hinnatkin on perus henkkamaukka tasoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kävinkin sielä ykspäivä kurkkimassa, ihania!

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...