Kaksplus.fi


lauantai 4. tammikuuta 2014

Elämää kaaoksen keskellä

Mulla on joku super alkutalvi-väsymys päällä. Nukutaan tytön kanssa puoleenpäivään jos meillä ei ole menoa. Okei tähän vaikuttaa varmasti myös mun yökukkuminen, silmät menee kiinni vasta siinä kahden jälkeen. Päivä venyy pitkälle ja sit pitääkin jo tehdä kauppareissuja tai kyläillä, kotipäivinä sitten tekee taas mieli maata vaan sohvalla. Tämä tarkottaa vaan yhtä asiaa ja se on kaaos.


Oon pitkin viikkoa kerännyt tavaraa kaapeista vintille sekä kiertoon. En vaan ymmärrä mistä tätä roinaa kertyy. Me ollaan asuttu tässä asunnossa jo kaksi vuotta, eikä meillä vieläkään ole kattolamppua olohuoneessa tai tauluja seinillä.. :D

Innolla odotan lelu-aikaa. Kun joku muukin kuin minä rupeaa jättämään tavaroita muualle kuin omalle paikalleen.. Nyt pitäisikin jo alkaa suunnittelemaan säilytysratkaisuja lastenhuoneeseen.




Nyt mä ootan että toi ukkeli tulee kotiin ja tehdään ruokaa. Kaksi vapaapäivää edessä perheenkesken! Saiskohan ees siivottua...

2 kommenttia :

  1. Kaaos on tuttu asia myös meidän kodissa :D Onneksi mies on ihan siivousfriikki, niin koko paikka ei oo aina ihan kaaoksen vallassa :D Iteki oon koittanu järjestellä nyt viime päivinä tavaroita, kun on tarkoitus ottaa pöytä kirppikselta ja myydä pois kaikki turha roina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä myös pistin surutta kavereille ja roskiin. En usko ett mulla riittäisaikaa tai energiaa pöytään :D

      Poista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...