Kaksplus.fi


keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Sikinsokin.

Tää aamu on menny niin päin persettä kun voi vaan mennä. Kissan toimesta heräsin aikamoiseen esitykseen kuudelta ja siitä lähtien ollaan tässä pilkitty. Äsken menin laittamaan aamukahvia valumaan, ja eiköhän jääkaapin vieressä odottanut mua eilinen ruoka. Oltiin me se purkkiin saatu muttei oltu muistettu nostaa yöksi kylmään..

Onneksi olin suunnitellut täksipäiväksi shoppailupäivän, oon niin sen tarpeessa! Meillä on 2kk neuvola parintunnin päästä ja siitä sitten. Koskakohan oon viimeksi ostanut itelleni jotain! Farkut uupuu kaapista ja pari muhkeeta neuletta mahtuisi myös!

Meijän fiilikset tästä aamusta: kissa vauvan sitterissä, vauva meidän sängyssä ja mulla vihdoin hetki aikaa lukemattomille lehdille! Jotain hyvää :)





Palataan viimeistään huomenna neuvola kuulumisten kanssa! Ensimmäinen rota vastassa, iik!

2 kommenttia :

  1. Hei! Blogistani löytyy sinulle haaste :) http://lovebeyondwordsblog.blogspot.fi/2013/12/ensimmainen-haaste.html

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...