Kaksplus.fi


torstai 19. joulukuuta 2013

Neiti nimetön

Meidän pieni tyttö saa sunnuntaina vihdoin nimen. Siksi tääläkin on ollut vähän hiljaisempaa, koska minä joka ei ikinä jätä mitään viimetippaan on nyt lirissä. Varsinkin juhlien ja kaikenlaisten tapahtumien kanssa oon todella tarkka. Perfektionisti, haluan että kaikki on just eikä melkeen ja kaikki valmiina jo viikkoja aijemmin. No koskas sitten alotin ristiäisten valmistelut? Kolme päivää sitten. Kuusi päivää ennen H-hetkeä. Nyt kuitenkin aletaan ola jo turvallisilla vesillä, huomena tapaan papin ja käyn hakemassa vähän somistetta. ONNEKSI juhlat pidetään tossa lähikirkossa eikä kotona.

Tänään käytiin kuitenkin vähän kaupoilla. Postista selvisin alle minuutissa, kiitos aikaisen kotoa lähtemisen. Pari kaveria olikin iltapäivästä jonotellut vähän kauemmin.. Oon nyt muutaman kerran lähtenyt liikkeelle ajtuksella "NYT ostan vain itselleni jotain", mutta kyllähän sieltä taas tarttui mukaan tolle pikkukaverillekkin kaikennäköistä.. Oma vaatekaappini täyttyi niinkin specialilla tavaralla kun muutamalla alusvaatesetillä.

Illalla meille tuli kahvivieraita ja siinähän se ilta humahtikin. Hymy on kyllä ollut korvissa koko ajan. Aika kiva päivä.

Nyt nukkumaan, tää menikin vaan höpöttelyksi, en ees jaksa laittaa kuvia. Nähdään huomenna, tai viimeistään sunnuntain jälkeen jos oon elossa tän stressitason jälkeen...

2 kommenttia :

  1. Tsemppiä ristiäisvalmisteluihin! :)) Mä odotan jo innolla söpöliinin nimen paljastumista. :>

    VastaaPoista
  2. Voi eii! Muistan vieläkin mun stressin ristiäisistä :/ Mutta hyvin ne menee! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...