Kaksplus.fi


lauantai 14. joulukuuta 2013

Haaste!

JEE! Meikäläistä viskattiin haasteella! Kiitos Maria!

 

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa. 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen. 3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut. 6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta:
1. Olen aina asunut pääkaupunkiseudulla
2. Minulla on 2vuotta vanhempi sisar, joka karkasi Kemiin
3. Asutaan kolmattavuotta omistuasunnossa. 
4. Olen 24vuotias.
5. Ollaan seurusteltu N.n kanssa 10vuotta, HUI
6. Ei riidellä ikinä. Musta yhteisen ajan voi käyttää paremminkin. Toisaalta en osaa myöskään suuttua.
7. Tykkään suomalaisesta musiikista, Anna Puu on mun lemppari 
8. En tiennyt osaavani kutoa ennen kun vain kokeilin :D 
9. Olen pelannut lentopalloa 10vuotiaasta. Nyt tietty pikku paussilla..
10. Oon hirveän sosiaalinen, mutta samalla ujo ja pidättyväinen :D



Kysymykset joihin vastaan:



1. Miten vietät joulusi tänä vuonna?
Ei olla lyöty mitään lukkoon vielä, mutta luultavasti ollaan kotona sekä käydään molempien vanhemmilla.

2. Kolme tärkeintä asiaa elämässäsi?
Perhe sekä ystävät, uskollisuus ja tavarana varmaan puhelin :)

3. Kun katsot suoraan eteenpäin, mitä näet?
Hirveän kasan silitettävää ja silitysraudan. Ihan kohta...... 

4. Minkälaisessa kodissa asut?
Meillä on 3huonetta ja avokeittiö, vanhassa 50-luvun pienkerrostalossa. Syvät ikkunalaudat ja avarat tilat, SAUNA! Rakastan meidän kotia.

5. Minne haluaisit seuraavaksi matkustaa?
Haaveilen Lontoosta! Tai sitten siskon luokse Kemiin.

6. Jos saisit toivoa mitä tahansa joululahjaksi, mitä se olisi?
Toivoisin uuden sohvan :D Tai uudet lattiat. Tai kylpyhuone-remontin :D

7. Mikä olet ammatiltasi?
Olen esimies hypetetyssä kahvilaketjussa. Tällähetkellä mamma-lomalla. Koulutukseltani parturi-kampaaja-rispiteknikko. :D

8. Milloin viimeksi itkit?
Itsenäisyyspäivänä kun meidän tyttö nauroi ekaa kertaa. Sitä ennen kun saatiin babyshower-lahjakortti mikä sisälsi hemmottelua. Itken oikeastaan kaikelle ja ilosta. En muista millon oon viimeksi itkeneeni surusta, tai kun asiat on huonosti. Kaikki taitaa olla aika hyvin :)

9. Rantaloma vai kaupunkiloma?
Yhdistettynä! :D

10. Ensimmäinen muisto lapsuudestasi?
Apua!.. Muistan kun lähdettiin Tampereelle ja mun tutti jäi kotiin. Kun tultiin kotiin niin eihän se ollut kotonakaan. Oli onnistunut tutti-vieroitus, mulle ei kelvannut uusi vaan oisin halunnut sen vanhan norsu-tutin.

11. Mihin tosi tv-ohjelmaan lähtisit mukaan mieluiten?
Vaikea! En kato telkkaria niin et tiedä mitä sieltä nykyään tulee! Oisin voinu osallistua Erilaisiin äiteihin, tosin mulla oli tylsä raskausaika sekä nopea ja helppo synnytys, ei ois ollu hirveesti mitään kuvattavaa...

Kysymykset haastetuille:

1. Millä kolmella sanalla haluaisit että muut kuvailevat sinua?
2. Mikä ruokaa teet useimmiten arkena?
3. Keräiletkö jotain?
4.  Mitkä 2 asiaa kelpuuttaisit tällä hetkellä vaatekaappiisi?
5. Pakkomielteesi?
6. Mistä olet viimeksi ollut järjettömän onnellinen ja miksi?
7. Onko sinulla säännöllisiä harrastuksia?
8. Miten irrottaudut arjesta?
9. Ketä perheeseesi kuuluu?
10. Haluaisitko vielä kouluttautua/kouluttaudutko johonkin ammattiin tällä hetkellä?

Ja ne haastetut!
Pahoittelut, jos teijät on jo haastettu, tai lukijoita on yli "sallitun"!




2 kommenttia :

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...