Kaksplus.fi


keskiviikko 27. marraskuuta 2013

On paljo helpompi muuttaa, kun ei tarvitse pakata vaatteita.

Ihanaa,  bloggeri täälä taas. Ystävä jonka kanssa alotettiin yhteinen taival vuonna 2008 (vai 2009?) ja josta hetkeksi irtauduin Lilyyn. Se ei kuitenkaan tuntunut kodilta, kaipasin ns. omaa tilaa sekä oman näköisyyttäni joten palasin häntä koipien välissä takaisin. 

Kuka minä siis olenkaan, moni muistaa ehkä ensimmäisestä "Lupaus kesästä"-versiosta joka on (onneksi) kadonnut bittiavaruuteen. Mutta koska tämä on TAAS uusi alku, voisin tässä jotain löpistäkkin ittestäni. 

Nyt ensimmäinen tunnustus. Sekunnin murto-osan jouduin miettimään omaa ikääni. Syntynyt -89, 24 ihanaa vuotta siis itseni kanssa. Minusta on viimekuussa tullut pienen ihanan tytön äiti. Tyttöystävä olen ollut viimeiset 10vuotta, joista avovaimo ainakin puolet. Meillä on ihana oma asunto juuri kehä kolmosen ulkopuolella. Vapaa-aika, jota näin 6-viikkoisen äitinä onkin niin hirveästi, menee lenkkeillessä, ystävien kanssa sekä toivottavasti taas pian lentopallon parissa. 

Aikaisemmat blogi-rääpäleet on käsitelleet pääosin vaatteita, ostoksia sekä muuta materiaa. Nyt tän tarkoitus olis olla mun hengähdyspaikka omiin juttuihini; edellämainittuihin, sisustukseen, ton pienen pökäleen kasvamiseen, urheiluun ja mun omiin fiiliksiin. 


Oon muuten säätäny viimeset 2-viikkoa ulkoasun kanssa. Banneri on vasta aluillaan ja nyt saa Lilyn vanha kelvata. Kaikki ajallaan :)

Tervetuloa mukaan, mä täällä odottelen teitä! 




Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...